برترینهاي جشنواره كارآمدي در بخشهاي گفت وگو، گزارش، مقاله و یادداشت، گرافیک، عکس خبري، پروژه حوزه روابط عمومی، کارشناس برگزیده سال، نشریه برتر گروه، روابط عمومی برگزیده سال و ... تقدیر هیات داوران، لوح تقدير، تنديس يادبود و كمكهزينه سفر زيارتي دريافت كردند.
در اين جشنواره از ميان 373 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره، 38 اثر از سوي هيات داوران انتخاب و معرفي شدند. در اين مراسم مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اينكه روابط عمومي در دو جبهه داخل و خارج شركت فعاليت ميكند، گفت: در بخش داخلي، ارتباطات بايد رابطه بسيار خوبي با پرسنل شركت داشته باشد و نمي تواند خود را در تعامل با آنها ايزوله كند، برقراري اين ارتباط مناسب بسيار مهم است و از حد داشتن يك جريده يا موارد معمولي، فراتر است. هاشم يكهزارع اظهار كرد: ارتباطات يك علم است و باید فعالیتهای این حوزه بهصورت کاملا علمی و برنامهریزی شده انجام پذیرد.
علی مصریان، مدير ارتباطات و امور بينالملل گروه صنعتي ايران خودرو نيز در اين مراسم از تدوين مدل تعالي ارتباطات در اين گروه صنعتی خبر داد و گفت: به زودي مدل تعالي سازماني را با مشاركت مديريتهاي ارتباطات گروه در حوزه ارتباطات گروه صنعتي ايران خودرو پياده ميكنيم تا زمينه ارزيابي علمي فعاليتها، تحول ساختاري، ارتقاي جايگاه و سطح دانش فني و تكنيكي ارتباطات گروه با رويكرد همافزايي ميسر شود.